Bel mij op 0412-61 77 33 of klik hier en ik bel u terug!
Haardtotaalmarkt > Servicedesk
Retouren / Annuleren

Staat het antwoord op uw vraag er niet bij?
Neem dan Contact met ons op.

Retouren

Gezien het feit dat haarden veelal direct vanaf de fabrikant worden verstuurd, is het retour nemen van haarden beperkt mogelijk. De redenen voor een retourzending kan meerdere oorzaken hebben waaronder: de haard valt u tegen of heeft een verkeerde model besteld, etc.

Standaard haarden en voorraad haarden nemen wij retour. Maatwerk-haarden worden niet retour genomen. De kosten voor het retour halen, komen geheel voor rekening van de klant. Ook de kosten voor een eventuele omruiling komen in zijn geheel voor rekening van de klant. De hoogte van deze kosten zal ten alle tijden met de klant worden besproken, dit wordt per situatie bekeken.

Na levering en wanneer de meldingstermijn van 24 uur verstreken is, kunnen wij producten simpelweg niet meer retour nemen, ook niet indien de producten niet conform de orderbevestiging geleverd blijken te zijn.

Mocht om welke reden dan ook gereclameerd worden dat producten retour komen omdat gedacht wordt dat het onjuiste product geleverd is, zullen de kosten die gemaakt worden zoals transportkosten, volledig verhaald worden op de klant. Dit indien de klant door Haardtotaalmarkt.nl in het ongelijk wordt gesteld na volledig onderzoek.

Let op! Een retourhaard kan ook uitsluitend retour genomen worden wanneer deze onbeschadigd in ons magazijn aankomt.

Annuleren

Wij kunnen ons voorstellen dat u een bestelling geplaatst heeft, maar die u later alsnog wilt wijzigen, of ongedaan wilt maken. In zo'n geval dient u dit uiterlijk binnen 24 uur per email aan ons te melden. Na deze periode zijn wij helaas genoodzaakt om hiervoor kosten in rekening te brengen. Deze kosten kunnen bestaan uit administratiekosten maar in het voor u meest ongunstige geval zelfs oplopen tot betaling van de gehele order. Zie hierboven ook het kopje 'retouren'.

In het geval van op maat gemaakte haarden bestaat de kans dat de order niet meer geannuleerd of gewijzigd kan worden, waardoor u dus de complete bestelling zult moeten afnemen.

Klachten

Indien u een klacht heeft over onze dienstverleningen of over een product, of indien u een service-aanvraag wilt doen, dan dient u hiervoor contact met ons op te nemen via 0412-617733. Wij helpen u graag verder.

Wijze van retoursturen

Indien u een artikel retourneert, krijgt u het aankoopbedrag pas dan terug indien wij de producten in goede orde retour ontvangen hebben.

Dit betekent dat de producten:

- in de originele en onbeschadigde verpakking zitten

-

in originele staat zijn
- het product en/of de producten niet gebruikt zijn geweest
- het product en/of de producten schoon zijn
- het product en/of de producten niet ingebouwd of gemonteerd zijn geweest
- alle eventueel bijbehorende montagematerialen volledig in de originele verpakking aanwezig zijn

De kosten voor het retourzenden komen voor rekening van de klant.

Bel mij terug

Vul onderstaand formulier in en wij bellen u z.s.m. terug!

Naam:
*
Telefoon:
*
Opmerkingen:
Verzenden

Helaas konden wij uw terugbelverzoek wegens technische redenen niet versturen.

Uw terugbelverzoek is verstuurd

Zoeksuggesties
Meer zoekresultaten
LinkButton