Bel mij op 0412-61 77 33 of klik hier en ik bel u terug!
Haardtotaalmarkt > Servicedesk
Garantie

Garantie

Garantie
Reclames

Staat het antwoord op uw vraag er niet bij?
Neem dan Contact met ons op.

Garantie

Op de door Haardtotaalmarkt.nl geleverde producten wordt een garantie gegeven conform de door de fabrikant afgegeven garanties. Indien u de exacte garantiebepalingen van een bepaald product wilt weten kun u contact opnemen met onze afdeling verkoop.

Let op! U kunt geen beroep doen op de garantie wanneer het gebrek is ontstaan als gevolg van onjuiste montage, onoordeelkundig of oneigenlijk gebruik of wanneer, zonder schriftelijke toestemming van ons. Ook mag u geen wijzigingen hebben aangebracht of het product gebruikt hebben voor doeleinden waarvoor deze niet bestemd is.

De garantietermijn gaat in op de dag van aankoop. Bewaar daarom altijd uw factuur. De haard wordt door de fabrikant hersteld, als reparatie niet mogelijk is dan wordt in overleg een nieuwe haard geleverd. Eventuele herplaatsingskosten en overige bijkomende kosten vallen niet onder de garantie en worden daarom niet vergoed. Omdat natuursteen een natuurproduct is kunnen kleur- en structuurafwijkingen voorkomen, deze zijn toegestaan.

Eventuele bijkomende kosten of kosten voor montage worden niet door Haardtotaalmarkt.nl vergoed.

Reclames

Om met succes te kunnen reclameren dient u direct bij aflevering van het product en/of de producten te controleren op zichtbare gebreken, en naturulijk of de levering met de gemaakte afspraken overeenkomt. Eventuele reclames over zichtbare gebreken en/of niet-levering conform de afspraken dient u uiterlijk binnen 24 uur na levering schriftelijk (per email) te maken.

De goederen dienen dan ook bij binnenkomst direct gecontroleerd te worden samen met de chauffeur. De chauffeur kan op dat moment een aantekening maken op de vrachtbrief van eventuele schade. Vooral het glas is gevoelig voor schade, controleer deze goed om achteraf problemen te voorkomen. Breuk van het glas moet direct gemeld worden dit wordt nadien als klacht niet meer in behandeling genomen.

Na afloop van deze periode (24 uur) kunnen wij producten simpelweg niet meer retour nemen, ook niet indien de producten niet conform de orderbevestiging geleverd blijken te zijn.

Let op! Een reclame over beschadigingen op of aan het product is slechts ontvankelijk indien u het product en/of de producten niet ingebouwd of op enige andere wijze gemonteerd heeft.

Bel mij terug

Vul onderstaand formulier in en wij bellen u z.s.m. terug!

Naam:
*
Telefoon:
*
Opmerkingen:
Verzenden

Helaas konden wij uw terugbelverzoek wegens technische redenen niet versturen.

Uw terugbelverzoek is verstuurd

Zoeksuggesties
Meer zoekresultaten
LinkButton